Ukončujeme predpredaj:
VĎAKA VÁM ZAČÍNAME NOVÚ ÉRU
24. októbra sme spustili predpredaj novej edície pre rok 2024. Symbolicky na 7. narodeniny. To si žiadalo niečo naozaj špeciálne.
Odhalili sme najväčšiu zmenu v histórii Žurnálu. Novú ekologickú Savile row edíciu.
Za viac ako mesiac od spustenia sme spoločne vďaka podpore od 631 z vás naplnili všetky míľniky.
Nielenže vyrobíme z novej edície dostatok kusov pre každého, ale taktiež pokryjeme všetky náklady súvisiace s prechodom na ekologickejšiu výrobu.
Dali sme si spoločne ten najkrajší darček k oslave nášho 7. výročia 🎉
Ďakujeme.
.
OBJAV NOVÚ SAVILE ROW EDÍCIU
Pre všetkých z vás, ktorí s podporou ešte otáľajú, máme dobrú správu - ak nás podporíte do 11. decembra, prihodíme vám všetkým do balíka menšie prekvapenie.
Verzia 2024 tu vôbec nemusela byť
Napriek tomu, že naše Žurnály v uplynulých 7 rokoch pomohli viac ako 30.000 z vás, táto verzia tu vôbec nemusela byť.
Posledných 12 mesiacov bolo pre nás najťažších v histórii. Tri ťažké kvartály sme prečkali s osekaným tímom a vypredanými zásobami a teraz dúfame v malý zázrak. Vážime si, že sme siedmymi narodeninami dostali extra šancu.
O to viac si uvedomujeme záväzok, ktorý so sebou prináša tvorba papierových produktov. Udržateľnosť je naša základná hodnota. A ešte zodpovednejšou výrobou chceme prispieť k udržateľnejšej budúcnosti.
Chceme vyrábať Žurnály úplne bez plastov
Aj keď to tak zvonku možno nevyzeralo, celý rok bol pre nás o zmenách. Žurnál sme pretransformovali na pomalé vydavateľstvo, ktoré sa snaží v prvom rade o zdravú firmu. A k novému logu pribudol aj slogan Myšlienky hodné budúcnosti.
Zmenili sme samotného výrobcu aj technológiu výroby a namiesto syntetickej koženky sme sa rozhodli pre papier. Pre našu kolekciu 2024 sme vybrali prestížny Savile Row, pomenovaný podľa ikonickej londýnskej ulice preslávenej tým, že na nej sídlia najlepší krajčíri sveta.
Ten vzniká upcyclovaním textilných materiálov a je poklonou remeselnému spracovaniu, ktoré nás definuje. Vizuálne aj materiálové zmeny sa dotkli tiež rukávika, obalu a šitých nití.
Prečo práve Savile Row?
Prestížny papier Savile Row je pomenovaný podľa ikonickej londýnskej ulice preslávenej najlepšími krajčírmi sveta. Jeho voľba je poklonou remeselnému spracovaniu, ktorá definuje naše diáre a nahradzuje syntetickú koženku.
Celá nová verzia tak bude vyrobená kompletne bez plastov.
Predtým
Teraz
Čo nové ma čaká po obsahovej stránke?
Zameriaš sa na svoje mentálne zdravie
Žurnál bol už v minulých verziách silno antihustlerský. Postupne ubúdalo miesto na tudúčka a so získaným miestom rástla potreba dobre položených otázok. Mnohí sme si začali všímať mentálne zdravie ako kontrolku toho, či to nepreháňame s tlakom na výkon.
No až v tejto verzii, keď sme odštartovali spoluprácu s Nevyhorenými, sme to doviedli k spokojnosti. Z ich bookazínu sme pridali viaceré drobné zamyslenia. Každý mesiac sa môžeš tešiť na dobre cielený text, ktorý ti pripomenie, čo je v živote skutočne dôležité.
Prečo robíme predpredaj?
Pretože to súvisí s pomalosťou. Mohli sme to síce risknúť, v auguste si opäť raz vybrať vybrať všetky úspory a vložiť všetko na jednu kartu. Ale chceme ísť po malých krokoch.
Crowdfunding nám viac krát pomohol v minulosti. A spoliehame sa naň aj teraz. Transparentne ti komunikujeme koľko prostriedkov potrebujeme a načo. A dúfame, že nás opäť podržíš.
Si tu po prvý krát a nevieš ako funguje Žurnál?
Certifikovaná metóda Žurnálu je postavená na princípoch, ktoré majú solídny vedecký základ. Opiera sa pri tom o výskumy svetoznámych psychológov a autorov.
Žurnál je v prvom rade diár. Do diára si bežne zapisuješ tudúčka ku každému dňu. Tu by sme mohli skončiť – no ako iste tušíš, také jednoduché to nebude.
To, čo si zapíšeš ako tudúčko, je len vrchol pyramídy. Musíš sa ešte pozrieť, ako to zapadá do tvojich plánov. Čo znamená, že musíš vedieť, čo chceš v živote dosiahnuť. Na to musíš vedieť, kde sa v živote nachádzaš a na to zase musíš poznať, kým vlastne si.
Ak nás nepoznáš...
Sme Ivan a Zambo. Dvaja najlepší kamoši, ktorí sa stretli pri štúdiu v Brne a vedeli, že chcú od života niečo viac. Že chcú, aby za nich hovorili poctivé produkty, ktoré ľuďom pomôžu objaviť ich potenciál a každodenne im budú robiť radosť.
Do podnikania sme sa pustili bez toho, aby sme vedeli, že podnikáme. Chceli sme len pomôcť známym, ktorí mali problém s time manažmentom. A ono sa to akosi vymklo spod kontroly..